Escola d'Estiu 2017
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Presentació

3 participantes

Ir abajo

Presentació Empty Presentació

Missatge por CristiCris Dl Jul 04, 2016 9:49 am

Bon dia,

Perdoneu però no he trobat el forum fins avui! He estat mirant el blog antic i com veia que no funcionava...

Bé, soc la Cristina Barranco, professora d'anglès substituta (ara aquí, ara allà). M'agrada utilitzar les TIC a les meves classes i fer que els alumnes treballin en grup, tot i que no en saben gaire. A veure a nosaltres com se'ns dóna!

CristiCris
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Empty Re: Presentació

Missatge por Admin Dg Jul 03, 2016 11:44 pm

Ok jordi al 4
Rosa maria tambe al 4
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 147
Data d'inscripció : 30/06/2016

https://eeacte2017.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Empty Re: Presentació

Missatge por Jordi Pedret Dg Jul 03, 2016 10:24 pm

Hola,
sóc en Jordi Pedret, em presento una mica tard. No he trobat el moment entre divendres i avui per posar-m'hi.
Treballo a Mollet del Vallès fent classes de català. He fet uns quants cursos relacionats amb TIC, però cap sobre aprenentatge cooperatiu.
Espero poder-ne treure profit.
Salut!
Jordi

Jordi Pedret
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Empty Re: Presentació

Missatge por Caterina Dg Jul 03, 2016 1:17 am

Hola! Sóc la Laura Ibáñez em vaig presentar l'altre dia perquè no vaig mirar el titol del forum però desprès de la presentació em vaig adonar que jo no m'inscrit en aquest curs així que no entenc com es que hi sóc aqui jajaja.
Bona feina!!

Caterina

Nombre de missatges : 4
Data d'inscripció : 01/07/2017

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Empty Presentació

Missatge por Juan Alcolea Dv Jul 01, 2016 10:41 pm

Bona nit!

El meu nom és Juan Alcolea. Sóc profe de ciències i tecnologies a l'institut de Premià de Mar. A més sóc coordinador TIC d'aquest centre de fa 4 anys. M'encanten les TIC, utilitzo moltes eines a les meves classes, principalment les eines de google. Estic interessant en aprofundir principalment en el treball cooperatiu, la seva metodologia i en les eines TIC que permeten desenvolupar-lo a l'aula.
Puc connectar-me principalment per les nits i als vespres, i potser algun migdia. Per tant m'agradaria treballar amb gent que estigui en la mateixa situació.
Espero aprendre moltes coses en aquest curs!

Juan Alcolea
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Empty vaig prenent nota

Missatge por Admin Dv Jul 01, 2016 8:59 pm

com us va amb el fòrum
fins ara heu aparegut vuit, espero fins demà  i comencem a fer grups de whatsapp

Suposo que sabeu que els grups de treball de base es formen amb 4 alumnes, (3-5). Els experts han determinat que es el nombre ideal.
Els grups han de ser heterogenis.
Amb la informació que tinc vostra, demà us faré una proposta a veure que us sembla...

I començarem la primera tasca
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 147
Data d'inscripció : 30/06/2016

https://eeacte2017.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Empty PRESENTACIÓ

Missatge por Cristina Riera Dv Jul 01, 2016 8:51 pm

Bon vespre a tothom,

El meu nom és Cristina Riera i sóc professora de Llengua castellana i literatura a un institut del Baix Llobregat.
Tinc experiència amb el Moodle (curs ACTE d'Administrador de Moodle), Drive (autodidacta), Webquest (Curs de creació de Webquest) i Blog (autodidacta).
Vaig col·laborar en la creació d'una web amb la plataforma Wordpress, tot i que els meus coneixements són molt bàsics.

Els meus coneixements sobre l'aprenentatge cooperatiu són els que vaig adquirir durant el CAP i el primer curs de doctorat, però considero que han pogut quedar obsolets.

M'interessa formar-me en aquest tipus d'aprenentatge perquè amb l'observació dels treballs de síntesi o projecte de recerca, he comprovat els seus avantatges.

La meva disponibilitat òptima és de dilluns a divendres de 9.15 a 12.45h i de 21 a 23 h.


Salutacions.

Cristina Riera
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Empty Re: Presentació

Missatge por Jordi Esparrell Dv Jul 01, 2016 7:40 pm

Hola sóc en Jordi Esparrell i sóc professor de Geografia i Història. Actualment no tinc plaça fixa i els meus coneixements sobre les TIC no són molts amplis. Per motius de feina i personals les dues properes setmanes podria treballar a primera hora de la tarda (de 16 a 18) o cap al vespre sobre les 21h o més tard. Estic inscrit a un altre curs o sigui que hauré de compaginar el temps i la feina. Salutacions a tots.

Jordi Esparrell
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Empty PRESENTACIÓ

Missatge por Nerea Dv Jul 01, 2016 7:25 pm

Hola companys i companyes!
El meu nom és Nerea, sóc professora de llengua i literatura castellana.
Crec que hi ha un grau alt de diversitat a l'aula i que els grups cooperatius són molt útils per a aquestes circumstàncies.
M'agradaria afegir que, tinc un alt coneixement de les TIC.
Per motius personals, no tinc gaire disponibilitat entre setmana i molt menys el cap de setmana. Així doncs, em reservo primeres hores del matí i de la tarda o últimes hores de la tarda per treballar amb vosaltres i a l'altre curs que m'he inscrit.

Nerea
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Empty Re: Presentació

Missatge por Lucía Navarro Dv Jul 01, 2016 12:57 pm

Bon dia!
Jo sóc la Lucía. Enguany he acabat el màster en Formació del professorat de Secundària (especialitat llengua i literatura catalanes), i m'ha semblat molt bona idea començar a fer ja algun curs com aquest. Vaig triar aquest curs perquè penso que les TIC estan molt integrades a l'educació i m'agradaria conèixer-ne més. D'altra banda, al màster vam fer una assignatura d'eines TIC i m'agradaria ampliar el conexiement sobre aquest tema, conèixer més eines, tenir agilitat a l'hora de pensar en una eina TIC per a millorar l'aprenentatge dels alumnes, per a motivar-los, etc.

Salutacions!


Lucía Navarro
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Empty Presentació

Missatge por Justí Dv Jul 01, 2016 10:50 am

Hola sóc Justí,.
Treballo a l´institut Ramon Berenguer IV d´Amposta com a orientador.
Crec que el treball cooperatiu és una eina molt vàlida per treballar competencialment i també per treballar amb alumnat desmotivat i amb dificultats d´aprenentatge. A veure si així els engresquem un poc.
Salutacions a tothom

Justí
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Empty Presentació

Missatge por susana Dj Jun 30, 2016 11:27 pm

Bona nit,

Sóc la Maria Rosa i per ara estic investigant com funciona aquest fórum.
Fins aviat!


Admin escrigué:Sóc Mari Angel, la formadora que us acompanyarà en aquest.
Estic treballant a l'IES Torre del Rei en Orpesa, Castelló i sóc de l'especialitat de Física i Química.


Aprofiteu aquest espai per presentar-vos i explicar-nos alguna coseta sobre vosaltres.

Admin
Admin

Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 30/06/2016

Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email http://hpacte2016.foroactivo.com

susana

Nombre de missatges : 0
Data d'inscripció : 21/06/2017

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Empty Re: Presentació

Missatge por mcufi Dj Jun 30, 2016 11:23 pm

Hola a tots!

El meu nom és Marta, sóc professora d'economia a l'INS Cendrassos de Figueres

mcufi
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Empty MATEMÀTIQUES

Missatge por Núria Noguer Dv Jun 30, 2017 8:19 pm

Sóc la Núria Noguer, tinc 29 anys i sóc professora de Matemàtiques de l’Institut Escola Lloret de Mar des del curs 2015-2016. Sóc una persona molt activa, amb molta energia, i apassionada per la meva feina. M’agrada molt poder transmetre als alumnes els meus coneixaments, ensenyar-los valors i veure'ls crèixer a nivell personal i intel·lectual. M'agrada escoltar música, gaudir amb la meva parella de les petites coses de la vida, fer esport i, sobretot viure el moment i descobrir indrets nous del món. Sí, viatjar sense cap dubte és el que més m’agrada fer. Veure cada ciutat, cada indret, cada cultura, cada país, … em fa crèixer com a persona i em fa ser millor.

La meva disponibilitat per fer grups de treball aquesta setmana que ve seria dilluns dia 3 de juliol a la tarda i divendres dia 7 tot el dia. Estic fent altres cursos i ho tinc una mica liat. La següent setmana i l'altra tinc disponibilitats de matins i/o tardes.

Espero poder aprendre molt d'aquest curs i que poguem compartir experiències.  

Núria Noguer.

Núria Noguer
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Empty Re: Presentació

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum