GrupCOOP 2
4 participantes
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Blog
Com us he dit per whats us passo el blog per anar penajnt les coses allà...a veure si ho he fet bé
Anna Coll- Invitat
Re: GrupCOOP 2
Mònica Figueras Jové escrigué:TÈCNICA COOPERATIVA 1-2-4
El professor planteja una pregunta o una qüestió a tota la classe, per exemple, per a comprovar fins a quin punt han entès l'explicació que acaba de fer-los. Dintre d'un equip de base, primer cadascú (1) pensa quina és la resposta correcta a la pregunta que ha plantejat el mestre o la mestra. En segon lloc, es posen de dos en dos (2), intercanvien les seves respostes i les comenten, i de dues en fan una. En tercer lloc, tot l'equip (4), després d'haver-se ensenyat les respostes donades per les dues «parelles» de l'equip, han de compondre entre tots la resposta més adequada a la pregunta que se'ls ha plantejat.
QUÈ US SEMBLA???
JA DIREU....
requereix temps però funciona molt bé
m'acabo de crear un bloc...
M'acabo de crear un bloc.....
https://canimof.blogspot.com.es/
a veure que tal
quan pugui entrar al del curs, si me'n surto l'enllaço.....
https://canimof.blogspot.com.es/
a veure que tal
quan pugui entrar al del curs, si me'n surto l'enllaço.....
Mònica Figueras Jové- Nombre de missatges : 8
Data d'inscripció : 02/07/2017
Edad : 47
Ubicació : LLEIDA
Re: GrupCOOP 2
TÈCNICA COOPERATIVA 1-2-4
El professor planteja una pregunta o una qüestió a tota la classe, per exemple, per a comprovar fins a quin punt han entès l'explicació que acaba de fer-los. Dintre d'un equip de base, primer cadascú (1) pensa quina és la resposta correcta a la pregunta que ha plantejat el mestre o la mestra. En segon lloc, es posen de dos en dos (2), intercanvien les seves respostes i les comenten, i de dues en fan una. En tercer lloc, tot l'equip (4), després d'haver-se ensenyat les respostes donades per les dues «parelles» de l'equip, han de compondre entre tots la resposta més adequada a la pregunta que se'ls ha plantejat.
QUÈ US SEMBLA???
JA DIREU....
El professor planteja una pregunta o una qüestió a tota la classe, per exemple, per a comprovar fins a quin punt han entès l'explicació que acaba de fer-los. Dintre d'un equip de base, primer cadascú (1) pensa quina és la resposta correcta a la pregunta que ha plantejat el mestre o la mestra. En segon lloc, es posen de dos en dos (2), intercanvien les seves respostes i les comenten, i de dues en fan una. En tercer lloc, tot l'equip (4), després d'haver-se ensenyat les respostes donades per les dues «parelles» de l'equip, han de compondre entre tots la resposta més adequada a la pregunta que se'ls ha plantejat.
QUÈ US SEMBLA???
JA DIREU....
Mònica Figueras Jové- Nombre de missatges : 8
Data d'inscripció : 02/07/2017
Edad : 47
Ubicació : LLEIDA
Fòrum
Bon dia,
estic d'acord amb la Glòria i la Lulu que al fòrum gran va ser una mica caòtic... potser també pel format d'aquest fòrum a mi personalment em va costar entendre com funcionava, en altres cursos d'Odissea (crec que és moodle era més fàcil). En petit grup ens hem organitzat millor. Pel què fa al whats és una eina ràpida per donar una informació breu èrò per escriure coses més llargues va millor penjar-les al fòrum.
Anna
estic d'acord amb la Glòria i la Lulu que al fòrum gran va ser una mica caòtic... potser també pel format d'aquest fòrum a mi personalment em va costar entendre com funcionava, en altres cursos d'Odissea (crec que és moodle era més fàcil). En petit grup ens hem organitzat millor. Pel què fa al whats és una eina ràpida per donar una informació breu èrò per escriure coses més llargues va millor penjar-les al fòrum.
Anna
Anna Coll- Invitat
Re: GrupCOOP 2
Molt bona idea lulu
Tots els forums donen.problemes d.organitzacio
Son complicats
Molt bona feina
Tots els forums donen.problemes d.organitzacio
Son complicats
Molt bona feina
Literatura al forum
Noies,
Ahir a la nit se'm va ocórrer una activitat pels meus alumnes de 3r ESO per fer al fórum. Cada any els faig fer diverses lectures. Els últims anys una d'elles és "La piel de la memoria" de Jordi Sierra. És una novel·la molt xula sobre l'esclavitud infantil actual en els camps de cacau de l'Àfrica. Sempre té molt d'èxit (es fan un tip de plorar ) Bé, doncs l'activitat en qüestió seria la següent:
Cada quatre o cinc sessions llegiríem a classe un parell o tres de capítols (són curtets). Durant la semana següent haurien d'entrar al fórum per explicar les emocions que els capítols els han produït, què en pensen del que ha passat...és a dir, "comentar la jugada" i fer també una predicció del què passarà en els següents capítols. Intueixo que per aquí es podría fer alguna cosa més, però encara no sé ben be què.
Alhora i estirant del fil a partir de la lectura, es podría treballar algún tema de socials, per exemple, sobre la geografía económica del continent africà. També es podria (en grups de 4) buscar per internet una notícia sobre la multitud de pasteres que arriben des de l'Àfrica a les costes europees i intentar des del fórum analitzar-ne les causes i argumentar posibles solucions.
Bé, si se us acudeix completar-ho des de les vostres matèries us ho agrairé.
Lluïsa
Ahir a la nit se'm va ocórrer una activitat pels meus alumnes de 3r ESO per fer al fórum. Cada any els faig fer diverses lectures. Els últims anys una d'elles és "La piel de la memoria" de Jordi Sierra. És una novel·la molt xula sobre l'esclavitud infantil actual en els camps de cacau de l'Àfrica. Sempre té molt d'èxit (es fan un tip de plorar ) Bé, doncs l'activitat en qüestió seria la següent:
Cada quatre o cinc sessions llegiríem a classe un parell o tres de capítols (són curtets). Durant la semana següent haurien d'entrar al fórum per explicar les emocions que els capítols els han produït, què en pensen del que ha passat...és a dir, "comentar la jugada" i fer també una predicció del què passarà en els següents capítols. Intueixo que per aquí es podría fer alguna cosa més, però encara no sé ben be què.
Alhora i estirant del fil a partir de la lectura, es podría treballar algún tema de socials, per exemple, sobre la geografía económica del continent africà. També es podria (en grups de 4) buscar per internet una notícia sobre la multitud de pasteres que arriben des de l'Àfrica a les costes europees i intentar des del fórum analitzar-ne les causes i argumentar posibles solucions.
Bé, si se us acudeix completar-ho des de les vostres matèries us ho agrairé.
Lluïsa
Lulu- Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 06/07/2017
Re: GrupCOOP 2
Glòria,m estic de'acord amb tu. El Moodle és molt més ordenat, permet fer millor el seguiment i l'avaluació. Pel que fa el wattzap, tres quarts del mateix; està mo0lt bé per la immediatesa, però no per fer feines i reflexions.
Lulu- Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 06/07/2017
GrupCOOP 2
Una altra cosa q hem de fer és opinar sobre el treball en gran grup i en petit grup.
Deixant de banda el caos inicial fins q s'entén el funcionament dels fòrums, crec q un dels problemes pel fòrum en grup gran ha estat el tipus de suport, en el moodle és molt més fàcil i queda més ordenat, per fer el seguiment i continuitat de les diferents converses.
En el petit grup ens hem entès millor per ser menys persones, tot i q s'han barrejat les coses entre el whats i el fòrum. D'un costat el whats és molt més immediat i respons en qualsevol lloc on estiguis però és més feixuc d'escriure (tot i q jo ara ho estic fent des del mòbil i mireu com m'enrotllo ;-)
Totes les eines tenen la seva utilitat segons l'entorn q s'utilitzin. En aquest cas el whats crec q estava plantejat per iniciar als alumnes en el seu us, però aquesta part de l'activitat ja s'ha quedat obsoleta i caldria buscar una altra eina TIC menys coneguda.
Per cert, ara he recordat q no hem inclòs a la Laura en el grup de whats
Deixant de banda el caos inicial fins q s'entén el funcionament dels fòrums, crec q un dels problemes pel fòrum en grup gran ha estat el tipus de suport, en el moodle és molt més fàcil i queda més ordenat, per fer el seguiment i continuitat de les diferents converses.
En el petit grup ens hem entès millor per ser menys persones, tot i q s'han barrejat les coses entre el whats i el fòrum. D'un costat el whats és molt més immediat i respons en qualsevol lloc on estiguis però és més feixuc d'escriure (tot i q jo ara ho estic fent des del mòbil i mireu com m'enrotllo ;-)
Totes les eines tenen la seva utilitat segons l'entorn q s'utilitzin. En aquest cas el whats crec q estava plantejat per iniciar als alumnes en el seu us, però aquesta part de l'activitat ja s'ha quedat obsoleta i caldria buscar una altra eina TIC menys coneguda.
Per cert, ara he recordat q no hem inclòs a la Laura en el grup de whats
Glòria S- Nombre de missatges : 8
Data d'inscripció : 03/07/2017
GrupCOOP 2
Pel q fa a la definició crec q heu recollit tots els aspectes a tenir en compte, ja no hi tinc res més a afegir ;-)
Glòria S- Nombre de missatges : 8
Data d'inscripció : 03/07/2017
GrupCOOP 2
Molt xula la tasca Anna!!!
Per quin nivell l'has pensat?
Pot ampliar-se a la classe de matemàtiques, per treballar mesures (temps i longitud) per fer la representació gràfica de les sortides i aprendre a comparar i llegir-les amb els diferents grups, per treballar estadísticament a nivell de cada grup en les diferents sessions i en la globalitat de la classe... Així cada alumne pot ser el responsable de recollir o mesurar unes dades i paràmetres diferents de cada sortida; també amb les dades de totes les sortides, q han recollit entre tots, cada component fa la representació d'una jornada, i després entre el grup aprenen a comentar i fer la lectura de les diferents jornades. Després entre tota la classe es fa el mateix treball a nivell de tots els resultats grupals.
Com ho veus?
Per quin nivell l'has pensat?
Pot ampliar-se a la classe de matemàtiques, per treballar mesures (temps i longitud) per fer la representació gràfica de les sortides i aprendre a comparar i llegir-les amb els diferents grups, per treballar estadísticament a nivell de cada grup en les diferents sessions i en la globalitat de la classe... Així cada alumne pot ser el responsable de recollir o mesurar unes dades i paràmetres diferents de cada sortida; també amb les dades de totes les sortides, q han recollit entre tots, cada component fa la representació d'una jornada, i després entre el grup aprenen a comentar i fer la lectura de les diferents jornades. Després entre tota la classe es fa el mateix treball a nivell de tots els resultats grupals.
Com ho veus?
Glòria S- Nombre de missatges : 8
Data d'inscripció : 03/07/2017
Treball whatsapp
Hola noies,
Escric ara perquè avui fem una pedalada nocturna i a la meva hora habitual no em podré connectar
Pensant en l'activitat que poden desenvolupar els nostres alumnes amb el whatsapp i com a mestre d'Educació Física, que no estem massa acostumats a utilitzar aquestes tecnologies a l'aula (almenys jo), se m'ha acudit una activitat. Encara s'hauria de madurar més i polir-la però per si vosaltres i voleu dir la vostra o ja heu fet alguna activitat d'aquest estil començo a fer una petita introducció.
En una unitat de Condició Física que sol ser molt sacrificada, d'esforç i física he pensat que es podrien fer grups de 4 i fer un inici tal com hem fet nosaltres. Que es creessin un grup de telegram amb un nom i un icona relacionat amb la condició física (precisament la resistència aeròbica) i també incloguessin el professor. Cadascú hauria de fer una sortida cada setmana (durant un mes) de running de manera individual o amb parelles. La primera setmana 10 minuts de carrera, la segon i tercera 15 minuts i la quarta 20 minuts. Haurien de penjar al xat la gravació amb wikiloc de la sortida feta i les seves pulsacions abans i després de la sortida. Un cop acabades les sessions haurien de fer un recull de les rutes fetes amb wikiloc, mirar desnivells, temps, kilòmetres recorreguts parcials, kilòmetres/hora, gràfica evolutiu de les pulsacions. Tota aquesta feina s'hauria de repartir entre els 4 memebres i fer de portaveu per explicar-ho a classe.
A veure si trobeu algun altre us en algun altre àmbit.
Fins demà
Escric ara perquè avui fem una pedalada nocturna i a la meva hora habitual no em podré connectar
Pensant en l'activitat que poden desenvolupar els nostres alumnes amb el whatsapp i com a mestre d'Educació Física, que no estem massa acostumats a utilitzar aquestes tecnologies a l'aula (almenys jo), se m'ha acudit una activitat. Encara s'hauria de madurar més i polir-la però per si vosaltres i voleu dir la vostra o ja heu fet alguna activitat d'aquest estil començo a fer una petita introducció.
En una unitat de Condició Física que sol ser molt sacrificada, d'esforç i física he pensat que es podrien fer grups de 4 i fer un inici tal com hem fet nosaltres. Que es creessin un grup de telegram amb un nom i un icona relacionat amb la condició física (precisament la resistència aeròbica) i també incloguessin el professor. Cadascú hauria de fer una sortida cada setmana (durant un mes) de running de manera individual o amb parelles. La primera setmana 10 minuts de carrera, la segon i tercera 15 minuts i la quarta 20 minuts. Haurien de penjar al xat la gravació amb wikiloc de la sortida feta i les seves pulsacions abans i després de la sortida. Un cop acabades les sessions haurien de fer un recull de les rutes fetes amb wikiloc, mirar desnivells, temps, kilòmetres recorreguts parcials, kilòmetres/hora, gràfica evolutiu de les pulsacions. Tota aquesta feina s'hauria de repartir entre els 4 memebres i fer de portaveu per explicar-ho a classe.
A veure si trobeu algun altre us en algun altre àmbit.
Fins demà
Anna Coll- Invitat
Definició Aprenentatge cooperatiu
Bona nit,
Entra el què hem penjat al fòrum entre totes faig una breu descripció...a partir d'aquesta modifiqueu el que faci necessari o amplieu i podrem donar la tasca per finalitzada. Oi? Mari Àngel
[b]Aprenentatge cooperatiu:
És una forma d'organitzar l'aprenentatge on els alumnes treballen conjuntament en grup (preferentment heterogenis i estables durant un període de temps de 2, 3 o 4 setmanes) per assolir determinats objectius comuns. Es base en una metodologia que fa que l'aprenentatge sigui més significatiu pels alumnes implicats ja que per si és més motivant, aporta activitats d'implicació i iniciativa i es necessari un grau de comprensió del què es fa i perquè es fa. Tant ens pot servir pels aprenentatges conceptuals o més convencionals, per aprendre habilitats de comunicació, empatia, coordinació,... i el propi procés de crear un equip també és un aprenentatge. Cadascú adoptarà un rol dins de l'equip i tindrà unes responsabilitats específiques com pot ser el coordinador, el portaveu, el de material,... el fet de distribuir les tasques permet un aprofundiment i més implicació en les diferents tasques que al ajuntar-les faran un aprenentatge més ric (tot suma).
Què us sembla?
Segur que em deixo moltes més coses però és per no extendrem amb una simple definició.
Entra el què hem penjat al fòrum entre totes faig una breu descripció...a partir d'aquesta modifiqueu el que faci necessari o amplieu i podrem donar la tasca per finalitzada. Oi? Mari Àngel
[b]Aprenentatge cooperatiu:
És una forma d'organitzar l'aprenentatge on els alumnes treballen conjuntament en grup (preferentment heterogenis i estables durant un període de temps de 2, 3 o 4 setmanes) per assolir determinats objectius comuns. Es base en una metodologia que fa que l'aprenentatge sigui més significatiu pels alumnes implicats ja que per si és més motivant, aporta activitats d'implicació i iniciativa i es necessari un grau de comprensió del què es fa i perquè es fa. Tant ens pot servir pels aprenentatges conceptuals o més convencionals, per aprendre habilitats de comunicació, empatia, coordinació,... i el propi procés de crear un equip també és un aprenentatge. Cadascú adoptarà un rol dins de l'equip i tindrà unes responsabilitats específiques com pot ser el coordinador, el portaveu, el de material,... el fet de distribuir les tasques permet un aprofundiment i més implicació en les diferents tasques que al ajuntar-les faran un aprenentatge més ric (tot suma).
Què us sembla?
Segur que em deixo moltes més coses però és per no extendrem amb una simple definició.
Anna Coll- Invitat
Reflexions sobre COOPERACIÓ
M'agradaria fer esment a un parell de cosetes que seria interessant tenir en compte en la definició de "Teball Cooperatiu".
En primer lloc, la COOPERACIÓ sempre suma. És a dir, el benefici sempre és superior per les següents raons entre d'altres:
- Cadascun dels membres aporta una part personal (coneixements previs, idiosincràsia, tècniques i recursos...) que els altres NO TENEN. Hi ha, doncs, un altre ENRIQUIMENT que no és evident a priori però està implícit en l'activitat.
- La divisió parcel·lària de les tasques permet també dur a terme una ampliació (investigación, creació de coneixement...) de la qual tots els membres se'n beneficien i que en l'aprenentatge individual requeriría molt més temps.
D'altra banda, COOPERACIÓ és consciència, responsabilitat, sentit del deure... De la feina d'uns depèn la dels altres. COOPERACIÓ és camí cap a la MADURESA.
Lluïsa Moles
En primer lloc, la COOPERACIÓ sempre suma. És a dir, el benefici sempre és superior per les següents raons entre d'altres:
- Cadascun dels membres aporta una part personal (coneixements previs, idiosincràsia, tècniques i recursos...) que els altres NO TENEN. Hi ha, doncs, un altre ENRIQUIMENT que no és evident a priori però està implícit en l'activitat.
- La divisió parcel·lària de les tasques permet també dur a terme una ampliació (investigación, creació de coneixement...) de la qual tots els membres se'n beneficien i que en l'aprenentatge individual requeriría molt més temps.
D'altra banda, COOPERACIÓ és consciència, responsabilitat, sentit del deure... De la feina d'uns depèn la dels altres. COOPERACIÓ és camí cap a la MADURESA.
Lluïsa Moles
Lulu- Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 06/07/2017
Re: GrupCOOP 2
Despres mirare a veure si es limitacio del forum.o.la puc desfer
No ho sabia, intentare canviar.ho
Enviam l.enllaç a mi i jo el poso
No ho sabia, intentare canviar.ho
Enviam l.enllaç a mi i jo el poso
Prova2
M'he tornat a enregistrar amb un altre nom, altre correu i altre contrasenya. Intento posar un enllaç i em diu "Los nuevos usuarios no son autorizados enviar vínculos externos o emailes durante 7 días. Por favor, contacta el admin del foro para tener más informaciones."
Lulu- Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 06/07/2017
Re: GrupCOOP 2
Lluïsa escrigué:
Bon dia!
Abans que res: És la primera vegada que treballo amb fórum; Volia penjar un enllaç i no em deixa diu que "los invitados no están autorizados". Alguna cosa estic fent malament Us agraIria que m'expliquéssiu com es fa. Gràcies per la paciencia.
Sigui com sigui he trobat el treball de Pere Pujolàs "el aprendizaje cooperativo" on explica diverses formes de treballar en grup, de com asignar un paper a cada membre i de com fer-ho per a què realment el treball sigui en equip.
Penso que els nostres alumnes, sobretot a la secundària, no estan acostumats a col·laborar i de vegades el treball en grup és "un treballa i els altres copien".
T'has de registrar per a que et deixi enviar arxius, a més et resultarà més comode. No haiuràs de demostrar que ets humana cada vegada que entris.
No dona problemes registrar-se. A mi mai m'han enviat res
Cooperació de veritat
Bon dia!
Abans que res: És la primera vegada que treballo amb fórum; Volia penjar un enllaç i no em deixa diu que "los invitados no están autorizados". Alguna cosa estic fent malament Us agraIria que m'expliquéssiu com es fa. Gràcies per la paciencia.
Sigui com sigui he trobat el treball de Pere Pujolàs "el aprendizaje cooperativo" on explica diverses formes de treballar en grup, de com asignar un paper a cada membre i de com fer-ho per a què realment el treball sigui en equip.
Penso que els nostres alumnes, sobretot a la secundària, no estan acostumats a col·laborar i de vegades el treball en grup és "un treballa i els altres copien".
Lluïsa- Invitat
Vídeo Treball Cooperatiu
És de la fundació Jaume Bofill però es força interessant.
Curt però clar en traspàs d'info, ens pot servir per anar perfilant la nostra definició....
Mònica F.J
Mònica Figueras Jové- Nombre de missatges : 8
Data d'inscripció : 02/07/2017
Edad : 47
Ubicació : LLEIDA
Re: GrupCOOP 2
Pel departament d'ensenyament,
He trobat pàgina xtec interessant...
Mònica F.J.
He trobat pàgina xtec interessant...
Mònica F.J.
Mònica Figueras Jové- Nombre de missatges : 8
Data d'inscripció : 02/07/2017
Edad : 47
Ubicació : LLEIDA
Presentació
Bona nit,
Sóc la Laura i fins ara he estat una mica despistada, perdoneu.
Sóc profe de llengua catalana i literatura. El meu núm. de mòbil és correcte.
M'han assignat el grup 2.
Sóc la Laura i fins ara he estat una mica despistada, perdoneu.
Sóc profe de llengua catalana i literatura. El meu núm. de mòbil és correcte.
M'han assignat el grup 2.
Laura C.- Invitat
Definició Aprenentatge cooperatiu
Segons la fundació Bofill l’aprenentatge cooperatiu és un mitjà per assolir l’èxit per a tot l’alumnat, un mètode que inclou diverses tècniques amb les quals l’alumnat treballa conjuntament per assolir determinats objectius comuns. Però encara hi ha molts interrogants per resoldre:
Com cal organitzar el grup classe per afavorir l’aprenentatge cooperatiu?
Quines diferències hi ha entre el “treball en equip”, el “treball col·laboratiu” i el “treball cooperatiu”?
Com vèncer les resistències dels equips docents a l’aprenentatge cooperatiu?
Com articular l’èxit individual amb el treball cooperatiu? Com es pot garantir l’excel·lència treballant cooperativament?
Per què el treball cooperatiu és especialment efectiu en entorns desafavorits?
A banda d’afavorir els aprenentatges, quins altres beneficis té per a la formació dels infants i joves el treball cooperatiu a l’aula?
Té sentit el treball cooperatiu als estudis superiors?
Com pot aprendre el professorat a afavorir l’aprenentatge cooperatiu?
El Departament de Pedagogia Aplicada fa la següent definició: grup de procediments d'ensenyament que parteixen de l'organització de la classe en petits grups mixtos i heterogenis on els alumnes treballen conjuntament de manera coordinada per resoldre tasques acadèmiques i aprofundir en el seu propi aprenentatge. Una metodologia que aporta una millora significativa de l'aprenentatge de tots els alumnes que s'impliquen en ell, en termes de: motivació, actituds d'implicació i d'iniciativa, grau de comprensió del que es fa i del perquè es fa, volum de treball realitzat i qualitat, grau de domini de procediments i conceptes, i relació social en l'aprenentatge.
Programa Cooperar per aprendre/aprendre per cooperar (CA/AC) de Teresa Segués:
El treball cooperatiu fomenta la inclusió equitativa i la cohesió. Els equips de base han de ser heterogenis i estables. Els tres eixos de la cooperació son: cohesió de grup, treball en equip com a recurs per a ensenyar i treball en equip com a contingut.
No sé...potser per començar...
Com cal organitzar el grup classe per afavorir l’aprenentatge cooperatiu?
Quines diferències hi ha entre el “treball en equip”, el “treball col·laboratiu” i el “treball cooperatiu”?
Com vèncer les resistències dels equips docents a l’aprenentatge cooperatiu?
Com articular l’èxit individual amb el treball cooperatiu? Com es pot garantir l’excel·lència treballant cooperativament?
Per què el treball cooperatiu és especialment efectiu en entorns desafavorits?
A banda d’afavorir els aprenentatges, quins altres beneficis té per a la formació dels infants i joves el treball cooperatiu a l’aula?
Té sentit el treball cooperatiu als estudis superiors?
Com pot aprendre el professorat a afavorir l’aprenentatge cooperatiu?
El Departament de Pedagogia Aplicada fa la següent definició: grup de procediments d'ensenyament que parteixen de l'organització de la classe en petits grups mixtos i heterogenis on els alumnes treballen conjuntament de manera coordinada per resoldre tasques acadèmiques i aprofundir en el seu propi aprenentatge. Una metodologia que aporta una millora significativa de l'aprenentatge de tots els alumnes que s'impliquen en ell, en termes de: motivació, actituds d'implicació i d'iniciativa, grau de comprensió del que es fa i del perquè es fa, volum de treball realitzat i qualitat, grau de domini de procediments i conceptes, i relació social en l'aprenentatge.
Programa Cooperar per aprendre/aprendre per cooperar (CA/AC) de Teresa Segués:
El treball cooperatiu fomenta la inclusió equitativa i la cohesió. Els equips de base han de ser heterogenis i estables. Els tres eixos de la cooperació son: cohesió de grup, treball en equip com a recurs per a ensenyar i treball en equip com a contingut.
No sé...potser per començar...
Anna Coll- Invitat
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Pàgina 1 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
|
|