Escola d'Estiu 2017
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Primera activitat

+4
Caterina
Conxi Roda
Mireia Mas
Montserrat
8 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

Primera activitat Empty Re: Primera activitat

Missatge por marisa 30 Dj Jul 06, 2017 12:30 pm

Marisa 30 escrigué:
Bon dia,
Em dic Marisa Falcó i sóc professora de Català i de Castellà a l'IES Manuel Sales i Ferré d' Ulldecona. En aquests moments no sabria dir però crec que al matí tinc més disponibilitat.
M'agrada treballar en grups i en aquest curs voldria adquirir més estratègies a l'hora de realitzar els treballs en grup




A les llistes suts com Isabel Falcó Gil
ets tu?
Hi ha alguna errada?


no hi cap errada, el nom oficial és Isabel

marisa 30
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Primera activitat Empty Bruna

Missatge por Admin Dl Jul 03, 2017 11:24 pm

Benvinguda Bruna, t.haurem d.assognar un grup.
De tota mnera fes primer un tomb pel fòrum
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 147
Data d'inscripció : 30/06/2016

https://eeacte2017.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Primera activitat Empty Re: Primera activitat

Missatge por Bruna Dl Jul 03, 2017 11:14 pm

Hola,
sé que vaig una mica tard, però em presento. Em dic Bruna, faig de professora de matemàtiques a secundària, a Palafrugell. Crec que aprendre a treballar de manera cooperativa és molt interessant perquè permet a tothom aprendre, i per això em va semblar interessant començar aquest curs. Espero que em serveixi per a tenir més recursos per a l'aprenentatge i per a utilitzar en el meu dia a dia.
Ens anem veient al fòrum!

Bruna
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Primera activitat Empty Re: Primera activitat

Missatge por Admin Dl Jul 04, 2016 10:32 am

Núria Capdevila escrigué:Hola
Sóc la Núria Capdevila professora de secundària i BAT (esp anglés)  des de fa 11 anys tot i que els darrers 5 he estat treballant amb cicles formatius a Mollerussa.
Intento fer bastant ús de les TIC en les meves classes però tampoc en sóc una experta..... Per tant, alguns programes, com el que has esmentat al forum, no l'he utilitzat mai.... Bé, espero, poc a poc, anar aprenent .....
Núria

estas al forum del hot potatoes i el teu curs es cooperatiu
Nuria al grup 4, contatta amb els companys per aqui
Sou 5, pero ya no crec que surti un altre grup
Per tant recolocarem als k vagin apareguent
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 147
Data d'inscripció : 30/06/2016

https://eeacte2017.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Primera activitat Empty Professora d'orientació a Secundaria

Missatge por Sara Giró Dl Jul 03, 2017 10:55 am

Bon dia a tothom,
em dic Sara Giró i sóc professora d'orientació educativa a Secundaria. M'he apuntat a aquest curs per aprendre i buscar nous recursos per treballar en grup a l'aula.
La meva disponibilitat és els matins.

Fins aviat.

Sara Giró
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Primera activitat Empty Visual i plàstica

Missatge por Pere Dl Jul 03, 2017 10:45 am

Hola,
em dic Pere Vicenç i sóc professor de dibuix a secundària. M'interessa aprendre com treballar en grup i de forma cooperativa amb els alumnes i també amb el professorat, perquè en general hi estem poc avesats i ens costa molt treballar-hi. Les meves expectatives pel que fa al curs són doncs les de conèixer estratègies i poder millorar el treball en grup i cooperatiu.
Prefereixo treballar en el curs als matins.

Pere

Nombre de missatges : 9
Data d'inscripció : 01/07/2017

Tornar a dalt Ir abajo

Primera activitat Empty ORIENTADORA SECUNDARIA I CICLES FORMATIUS primera activitat

Missatge por Victòria Dl Jul 03, 2017 2:08 am

Imma Navarro escrigué:Bon dia,
El meu nom és Imma.
El foro el trobo també una mica caòtic. Vaig mirant els post i vaig contestant però d'una manera caòtica. Confio en acabar ordenant-me
La meva especialitat és la d'orientació educativa en secundaria.
LA meva disponibilitat és al matí i a la nit.

Em dic Victoria. Jo també sóc orientadora a secundària, encara que també he fet Cicles d'APSD i TIS i d'integració, així doncs tinc afinitat amb dues companyes.
Com que l¡últim lloc on he treballat ha sigut d'orientadora em defineixo com tal.

La meva disponibilitat aquesta setmana és per la tarda, ja que estic en altre curs presencial als matins. Després tinc tota la disponibilitat, al matí i a la tarda.

Victòria

Nombre de missatges : 14
Data d'inscripció : 03/07/2017
Edad : 63

Tornar a dalt Ir abajo

Primera activitat Empty CIÈNCIES SOCIALS

Missatge por Manel Belmonte Dg Jul 02, 2017 8:34 pm

Bona Tarda,

Em dic Manel Belmonte i soc professor de socials a secundària. El meu objectiu amb aquest curs és aprendre noves estratègies per utilitzar a l'aula.
La meva disponibilitat pot varia segons la setmana. En aquesta propera serà a les tardes i la següent al matí.

Salutacions a tothom


Manel Belmonte

Nombre de missatges : 8
Data d'inscripció : 02/07/2017

Tornar a dalt Ir abajo

Primera activitat Empty Re: Primera activitat

Missatge por Admin Dg Jul 02, 2017 6:32 pm

Segur k.al final ens aclarim!
I si no, no.importA ; )
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 147
Data d'inscripció : 30/06/2016

https://eeacte2017.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Primera activitat Empty CASTELLÀ

Missatge por Lluïsa Moles Dg Jul 02, 2017 5:36 pm

Bona tarda,
La veritat és que m'estic fent un embolic considerable. Entre els dos cursos, els temes del forum i la meva disponibilitat caótica ...déu-n'hi-do!!!
Em dic Lluïsa Moles i sóc profe de llengua i lite castellanes a l'Institut LLobregat de l'Hospitalet.
Interessos? Molts...però sobretot intentar entendre una mica el món que ens està tocant viure.
La meva disponibilitat aquests primers dies i per circumstàncies excepcionals és " a estonetes". Espero que ben aviat pugui ser, a partir de mitja setmana, als matins.
Estem en contacte
Lluïsa


Lluïsa Moles
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Primera activitat Empty Re: Primera activitat

Missatge por Admin Dg Jul 02, 2017 1:42 pm

Imma Navarro escrigué:Bon dia,
El meu nom és Imma.
El foro el trobo també una mica caòtic. Vaig mirant els post i vaig contestant però d'una manera caòtica. Confio en acabar ordenant-me
La meva especialitat és la d'orientació educativa en secundaria.
LA meva disponibilitat és al matí i a la nit.



De vegades no és possible ordenar-se
la geent no llegeix les instruccions ...
EL que les posa de vegades no transmet bé el que vol ...
I nosaltres som adults i profes, ara imagina als alumnes, encara que de vegades ens sorprenen Shocked
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 147
Data d'inscripció : 30/06/2016

https://eeacte2017.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Primera activitat Empty Re: Primera activitat

Missatge por Imma Navarro Dg Jul 02, 2017 12:58 pm

Bon dia,
El meu nom és Imma.
El foro el trobo també una mica caòtic. Vaig mirant els post i vaig contestant però d'una manera caòtica. Confio en acabar ordenant-me
La meva especialitat és la d'orientació educativa en secundaria.
LA meva disponibilitat és al matí i a la nit.

Imma Navarro
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Primera activitat Empty Re: Primera activitat

Missatge por Admin Dg Jul 02, 2017 11:28 am

Marisa 30 escrigué:Bon dia,
Em dic Marisa Falcó i sóc professora de Català i de Castellà a l'IES Manuel Sales i Ferré d' Ulldecona. En aquests moments no sabria dir però crec que al matí tinc més disponibilitat.
M'agrada treballar en grups i en aquest curs voldria adquirir més estratègies a l'hora de realitzar els treballs en grup



A les llistes suts com Isabel Falcó Gil
ets tu?
Hi ha alguna errada?
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 147
Data d'inscripció : 30/06/2016

https://eeacte2017.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Primera activitat Empty Re: Primera activitat

Missatge por Admin Dg Jul 02, 2017 11:25 am

Núria Escolar escrigué:Hola,
A mi també m'ha semblat una mica caòtic el fòrum...suposo que poc a poc agafarà ordre (o no heheheh)
Aquest curs he fet mòduls d'Educació Infantil (TEI), d'Integració social (TIS) i d'atenció a les persones en situació de dependència (TAPSD).
La meva disponibilitat és de matins i podria ser a les nits (sempre que els nens m'ho permetin!)

No té perquè fer-ho Very Happy
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 147
Data d'inscripció : 30/06/2016

https://eeacte2017.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Primera activitat Empty Cicles formatius i Orientació Educativa

Missatge por Núria Escolar Dg Jul 02, 2017 10:22 am

Hola,
A mi també m'ha semblat una mica caòtic el fòrum...suposo que poc a poc agafarà ordre (o no heheheh)
Aquest curs he fet mòduls d'Educació Infantil (TEI), d'Integració social (TIS) i d'atenció a les persones en situació de dependència (TAPSD).
La meva disponibilitat és de matins i podria ser a les nits (sempre que els nens m'ho permetin!)

Núria Escolar
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Primera activitat Empty Benvinguda

Missatge por Mari Angel Ds Jul 02, 2016 9:05 pm

Benvingudes
Bona feina!

Mari Angel
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Primera activitat Empty CIÈNCIES SOCIALS

Missatge por Laia Castillo Dg Jul 02, 2017 9:46 am

Bon dia, em dic Laia Castillo i encara no estic treballant com a docent, tot i que estic a la borsa d'interins. Treballo, però, d'educadora en un programa de reforç escolar i m'agradaria aprendre eines sobre el treball cooperatiu.
La meva disponibilitat és a les tardes.

Moltes gràcies,

Laia.

Laia Castillo
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Primera activitat Empty Presentació

Missatge por Marisa 30 Dg Jul 02, 2017 9:21 am

Bon dia,
Em dic Marisa Falcó i sóc professora de Català i de Castellà a l'IES Manuel Sales i Ferré d' Ulldecona. En aquests moments no sabria dir però crec que al matí tinc més disponibilitat.
M'agrada treballar en grups i en aquest curs voldria adquirir més estratègies a l'hora de realitzar els treballs en grup

Marisa 30
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Primera activitat Empty Re: Primera activitat

Missatge por Admin Ds Jul 01, 2017 11:58 pm

Hola Caterina
tens raó
el fórum és una mica lio
Depen molt de l'organització del fòrum
i de que tothom segueixi les instruccions (molt difícil en qualsevol cas)

El curs està pensat precisament per a que experimenteu amb eines, la meva idea és que us sentiu com els alumnes. una cosa és disenyar i l'altra que funcioni.
Si estàs acostumada a treballar per projectes potser ens podràs ensenyar més que aprendre. Espero de totes manerees que t'ho passis bé.
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 147
Data d'inscripció : 30/06/2016

https://eeacte2017.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Primera activitat Empty Llengües Clàssiques, Francès i Anglès

Missatge por Caterina Ds Jul 01, 2017 11:49 pm

Bon vespre,

Em dic Caterina Riba Marín i sóc professora de Llatí, Francès i Anglès a l'Institut Escola Les Vinyes de Castellbisbal, on treballo des de fa tres anys i sóc molt feliç. Allà un percentatge important del temps treballem per projectes, a banda que no tenim llibres i cada alumne té un ordinador, de manera que estic habituada a fer treballar l'alumnat cooperativament i emprant les TIC, però m'agradaria tenir més recursos per desenvolupar millor la meva feina i per això m'he inscrit en aquest curs.

La meva disponibilitat és limitada perquè la setmana vinent treballem encara tots els matins i a la tarda faig un curs presencial i l'altra setmana faig un curs presencial matí i tarda amb gran part del claustre, així que trauré hores de son i d'on pugui per anar participant al curs.

P.S.: De moment l'eina del fòrum se m'està fent una mica feixuga. Si per a nosaltres ja ha estat embolicat i dispers i cadascú ha fet el que li ha semblat, no sé si per a l'alumnat pot ser un recurs útil i eficaç de comunicació.

Caterina

Nombre de missatges : 4
Data d'inscripció : 01/07/2017

Tornar a dalt Ir abajo

Primera activitat Empty Presentació

Missatge por Conxi Roda Dv Jul 01, 2016 9:48 pm

Hola a tots i totes! Sóc Miriam Matachana, mestra d'educació infantil, primària i secundària. Visc a Barcelona. Actualment estic fent substitucions a la borsa d'interins del Departament d'Ensenyament, tant a infantil i primària com a secundària. Espero poder aprendre durant aquest curs sobre la, per mi desconeguda, aplicació HotPotatoes, que em sembla molt interessant, ja que la meva experiència docent m'ha ensenyat que és molt útil i motivant pels alumnes aprendre a través de les noves tecnologies. Molta sort a tothom!

Conxi Roda

Nombre de missatges : 4
Data d'inscripció : 01/07/2017

Tornar a dalt Ir abajo

Primera activitat Empty Anglès

Missatge por Conxi Roda Ds Jul 01, 2017 8:01 pm

Bona tarda. Em dic Conxi Roda. Sóc profe d'anglès a l' IE 3 d'abril. La meva disponibilitat aquesta setmana seria preferiblement per les tardes o vespre ja que he de fer altres cursos.

Conxi Roda

Nombre de missatges : 4
Data d'inscripció : 01/07/2017

Tornar a dalt Ir abajo

Primera activitat Empty presentació Laia Soriano Costa

Missatge por Pere Dv Jul 01, 2016 4:40 pm

Ui perdó! pensava que havent fet el registre del fòrum constava el nom complert. La presentació:
Hola! Sóc la Laia mestra d'educació infantil. Considero la formació imprescindible per a la nostra pràctica docent i tenint en compte que els nostres alumnes són 100% tecnològics i que és un àmbit que avança sense esperar ningú, crec que és una temàtica en el qual ens hem de formar i descobrir noves eines per captar l'atenció i l'interès dels nostres infants.
Sí que és meva, Laia Soriano Costa. gràcies!

Pere

Nombre de missatges : 9
Data d'inscripció : 01/07/2017

Tornar a dalt Ir abajo

Primera activitat Empty Presentació

Missatge por Mireia Mas Dv Jul 01, 2016 2:55 pm

Hola a tothom!! Em dic Eva i sóc mestra d'infantil i primària. Estic molt contenta de poder fer aquest curs i poder compartir-ho amb vosaltres, considero que actualment en la societat en que vivim, els nens i nenes tenen molt al seu abast les tecnologies, i per això opino que nosaltres els metres ens hem de posar les piles en aquest sentit. A més a més, hem de tenir diferents eines pera la nostra pràctica docent a l'aula, i que millor que un recurs informàtic fàcil, vistós i útil.
Espero aprendre molt i que em dongui eines per a poder realitzar diferents activitats lúdiques i eficaces amb aquest programa per als meus nens.

Mireia Mas

Nombre de missatges : 9
Data d'inscripció : 01/07/2017

Tornar a dalt Ir abajo

Primera activitat Empty Presentació

Missatge por Mireia Reig Dv Jul 01, 2016 2:18 pm

Hola sóc la Mireia Reig, sóc mestra d'educació primària. M'agradaria fer aquest curs per conèixer una mica més noves eines informàtiques per utilitzar amb els nostres alumnes a l'aula. Penso que és essencial tenir diferents recursos per treballar amb ells, ja que els nostres alumnes estan cada dia més exposats a les noves tecnologies.

Mireia Reig
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Primera activitat Empty Re: Primera activitat

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum