Escola d'Estiu 2017
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Primera activitat

+4
Caterina
Conxi Roda
Mireia Mas
Montserrat
8 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

Primera activitat - Página 2 Empty presentació

Missatge por Laia Dv Jul 01, 2016 1:09 pm

Hola! Sóc la Laia mestra d'educació infantil. Considero la formació imprescindible per a la nostra pràctica docent i tenint en compte que els nostres alumnes són 100% tecnològics i que és un àmbit que avança sense esperar ningú, crec que és una temàtica en el qual ens hem de formar i descobrir noves eines per captar l'atenció i l'interès dels nostres infants.

Laia
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Primera activitat - Página 2 Empty Ciències

Missatge por Magda Urgell Ds Jul 01, 2017 12:03 pm

Bon dia!
Em dic Magda Urgell, sóc professora de ciències a l'institut escola 3 d'abril de Móra la Nova.
La meva disponibilitat aquestes setmanes és variable ja que tinc altres cursos, intentaré per les nits o primeres hores del dia

Magda Urgell
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Primera activitat - Página 2 Empty Presentació

Missatge por Mònica Bou Dv Jul 01, 2016 12:17 pm

Bon dia a tothom!
Em dic Mònica Bou i sóc mestra d'educació infantil. Actualment estic a la borsa de treball del departament d'educació, fent substitucions a infantil i a primària. Considero que és imprescindible realitzar cursos de formació per millorar la nostra tasca educativa i, alhora, enriquir-nos personalment. Les noves tecnologies ofereixen un ampli ventall de possibilitats educatives i em motiva conèixer el funcionament d'aquesta nova i desconeguda eina: "Hotpotatoes". Espero treure el màxim profit del curs. Ànims a tots i endavant!!!

Mònica Bou
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Primera activitat - Página 2 Empty TECNOLOGIA

Missatge por Mireia Mas Ds Jul 01, 2017 11:10 am

Bon dia!

Em dic Mireia i treballo amb alumnes de secundària. Actualment sóc a l'àrea de Tecnologia, però sóc de ciències, així que em puc adaptar en participar en aquesta altra especialitat.

Pel que fa als horaris, tinc una mica més de disponibilitat a les tardes, però miraria d'adaptar-me.

Ens anem veient!

Mireia Mas

Nombre de missatges : 9
Data d'inscripció : 01/07/2017

Tornar a dalt Ir abajo

Primera activitat - Página 2 Empty LLENGUA CATALANA I LITERATURA

Missatge por Montserrat Duarte Ibarz Ds Jul 01, 2017 9:07 am

Bon dia a tothom,

Em dic Montserrat Duarte Ibarz i sóc professora de llengua catalana i literatura a l'institut Voltrera d'Abrera. M'he apuntat en aquest curs perquè vull aprendre coses sobre el treball cooperatiu per aplicar-les a l'aula. Desitjo gaudir molt del curs i compartir amb tots vosaltres experiències i vivències viscudes que ens puguin ajudar en un moment donat al llarg de la nostra vida professional.
Pel que fa a la meva disponibilitat horària, jo prefereixo als matins perquè tinc els nens al casal d'estiu i és quan puc treballar més intensament.
Així, doncs, espero que sigui un curs útil i que tots puguem aprofitar al màxim.

Montserrat Duarte Ibarz
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Primera activitat - Página 2 Empty Re: Primera activitat

Missatge por llengua catalana Ds Jul 01, 2017 9:02 am

Hola,
La meva disponibilitat és sobretot al migdia, al vespre. Però em puc adaptar. Soc professora de llengua i literatura catalana a secundària.

Fins aviat,
Josepa Boneu

llengua catalana
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Primera activitat - Página 2 Empty LLENGÜES

Missatge por Montse Barnadas Ds Jul 01, 2017 8:47 am

Hola de nou,
Volia especificar una mica la meva disponibilitat horària: prefereixo els matins (A les tardes m'ho podria combinar. Vespres i nits, millor que no! Wink ). Gràcies!!

Montse Barnadas
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Primera activitat - Página 2 Empty LLENGÜES

Missatge por Montse Barnadas Ds Jul 01, 2017 8:40 am

Bon dia! Em dic Montse Barnadas i sóc professora de Llengües Clàssiques (llatí i grec) i també llengües en general (català, castellà, francès). M'interessa molt aquest curs per poder aprendre estratègies de treball cooperatiu, poder millorar l'aplicació de les eines TIC i poder compartir una reflexió sobre el tema. La meva disponibilitat horària és flexiva. M'adaptaré a la proposta que es faci.

Montse Barnadas
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Primera activitat - Página 2 Empty Llengua i literatura Castellana

Missatge por Eva Garrigosa Ds Jul 01, 2017 8:29 am

Hola a tothom de nou,
Ja m’he presentat abans així que em limito a comentar la meva disponibilitat horària. Pertanyo a un perfil de “mare un tant estressada”, així que vespres i nits són els meus moments per dedicar-me a fer cursos.
Salutacions,

Eva Garrigosa

Eva Garrigosa
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Primera activitat - Página 2 Empty Re: Primera activitat

Missatge por Montserrat Dv Jun 30, 2017 8:42 pm

LLENGUA CATALANA

Hola,
Em dic Montserrat i soc professora de llengua i literatura catalana. A mi m'agrada fer fer un projecte en grup per trimestre als alumnes. Penso que és una manera de fer-los gaudir fent una activitat lúdica que, a més, els proporciona molts altres aprenentatges.

Em vaig apuntar a aquest curset amb molta il·lusió, però, per motius familiars, de diumenge fins al dijous no tinc clar quina disponibilitat tindré. Em sap greu.
Montserrat

Montserrat

Nombre de missatges : 4
Data d'inscripció : 30/06/2017

Tornar a dalt Ir abajo

Primera activitat - Página 2 Empty Primera activitat

Missatge por Admin Dv Jun 30, 2017 7:41 pm

El fòrum és el nostre primer lloc de contacte. Hem d’entrar a veure que hi ha cada vegada que anem a treballar en el curs.
Ens presentarem (AI1) i donarem informació sobre els nostres interessos, la nostra especialitat i la nostra disponibilitat horària per poder fer els grups de treball.
Poseu la vostra especialitat a l’assumpte del missatge. Si no hi ha cap missatge de la vostra especialitat, sou els primers i contesteu aquí. I si hi ha algun missatge a l’apartat presentacions que ja és de la vostra especialitat escriviu el vostre com si fos una resposta. Així després de la presentació quedarem ja classificats per especialitats.

Gràcies.
Bona feina!
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 147
Data d'inscripció : 30/06/2016

https://eeacte2017.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Primera activitat - Página 2 Empty Re: Primera activitat

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum