Escola d'Estiu 2017
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Com et sents... en blau

3 participantes

Ir abajo

Com et sents... en blau Empty Re: Com et sents... en blau

Missatge por Admin Ds Jul 08, 2017 7:04 pm

Es interesant!
El fprum.no dona per a molt mes
Pero akest tipus d.activitats ajuden molt al grup
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 147
Data d'inscripció : 30/06/2016

https://eeacte2017.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Com et sents... en blau Empty Com et sents... en blau

Missatge por Glòria S Ds Jul 08, 2017 12:22 am

Hola Pere,
M'ha agradat molt la teva proposta. Vaig conèixer una de l'estil, però q encara no he pogut dur a la pràctica amb els alumnes. Es tracta de posar diferents fotografies o imatges variades de paisatges o animals o textures o ... arrenglerades i fer passar els alumnes en ordre a observar-les totes.
Quan ja les han vist totes, en la segona volta agafen la q més els ha agradat o impactat.
Pot passar q quan vas a agafar la imatge algun altre company ja se l'hagi emportat, i et toca triar-ne una altra.
Després també de manera ordenada s'ha d'explicar el motiu de la tria.
Molt útil per saber posar nom als sentiments i aprendre a explicar com ens sentim.
Glòria
Glòria S
Glòria S

Nombre de missatges : 8
Data d'inscripció : 03/07/2017

Tornar a dalt Ir abajo

Com et sents... en blau Empty Com et sents... en blau

Missatge por Pere Dj Jul 06, 2017 3:59 pm

Si ho he entès bé, a partir d'aquesta nova entrada al fòrum proposo al grup gran, o sigui tothom, una activitat per fer a l'aula. A veure com la podem millorar o adaptar a les nostres necessitats.

Penso que pot ser interessant deixar algun tipus de registre de les experiències que es fan per donar-se a conèixer amb el grup classe.
Com a activitat de grup per treballar a l'aula (estic pensant en alumnes 1 i 2 d'eso) proposo invertir els primers minuts de les 3-5 primeres sessions del curs per fer una petita il·lustració que descrigui com se senten els alumnes aquell dia en concret. També han de trobar la paraula que descrigui l'estat d'ànim del dia i que escriuran al revers del petit quadre. Les úniques condicions són que el suport i format ha de ser mateix per a tothom (per ex: cartolina i 10x10 cm) i que només poden fer servir el color blau (poden utilitzar qualsevol tècnica a color: llapis, boli, retolador, aqüarel·les ...). Al final es pot muntar una petita exposició amb els petits quadres de tot el grup. Fins i tot es pot repetir l'experiència més endavant amb el curs més avançat i/o cap al final de curs.

Pere

Nombre de missatges : 9
Data d'inscripció : 01/07/2017

Tornar a dalt Ir abajo

Com et sents... en blau Empty Re: Com et sents... en blau

Missatge por Admin Dc Jul 13, 2016 1:08 pm

marta cufí garrido escrigué:Hola companys ,

M'agradaria poder penjar un presentació de power point en un blog, sabeu si és possible? jo m'estic barallant però no ho veig

Aquesta presentació l'he fet amb el google drive, l'he passat a power point i ara la volia posar al blog i no sé si es pot fer

gràcies

no se si pots pujar arxius ppt
però si la tens al núvol, només has de fer un link a l'url de l'adreça
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 147
Data d'inscripció : 30/06/2016

https://eeacte2017.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Com et sents... en blau Empty Re: Com et sents... en blau

Missatge por Núria Capdevila Dt Jul 12, 2016 11:47 am

Ok
Hi estic treballant.....
Gràcies!

Núria Capdevila
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Com et sents... en blau Empty Re: Com et sents... en blau

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum