Escola d'Estiu 2017
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum caòtic. Si ja ho sé.

+3
Victòria
Mònica Figueras Jové
Mireia Mas
7 participantes

Ir abajo

Fòrum caòtic. Si ja ho sé. Empty Re: Fòrum caòtic. Si ja ho sé.

Missatge por Admin Dv Jul 07, 2017 3:28 pm

Pere escrigué:Per presentar una activitat al fòrum gran grup com s'ha de fer:
1-crear nova entrada amb el nom de l'activitat?
2-fer una resposta dins forum gran grup amb el nom de l'activitat?

Penso que el fòrum és ideal per entrar en contacte i iniciar discussions, però potser n'esperem massa.
La seva estructura és com la d'un arbre que si t'hi enfiles, i vas seguint el camí des del tronc a les branques, pots acabar tinguent la sensació que t'has allunyat massa.

molt bona descripció Pere
teens tota la raó
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 147
Data d'inscripció : 30/06/2016

https://eeacte2017.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Fòrum caòtic. Si ja ho sé. Empty Re: Fòrum caòtic. Si ja ho sé.

Missatge por Admin Dv Jul 07, 2017 3:27 pm

M. Barnadas escrigué:Hola, ami m'ha costat entendre la dinàmica del fòrum. Com tot, és qüestió de pràctica, havent llegit en n primer moment les instruccions (fem el mateix que els nostres alumnes, ens precipitem a llegir una sola vegada i sovint ens cal fer-ne una segona llegida. De fet, només utilitzo el fòrum del moodle, en què els alumnes intercanviem experiències o comentem un tema, una notícia, una imatge, empaitem pensaments o fem propostes per una activitat. Prefereixo el fòrum en petit grup que en gran grup i encara més el treball de grup amb el whatsapp. Són dues maneres diferents de treballar i sempre és bo coneixer-ne de noves.

bona reflexió montse
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 147
Data d'inscripció : 30/06/2016

https://eeacte2017.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Fòrum caòtic. Si ja ho sé. Empty entendre el fòrum

Missatge por Pere Dv Jul 07, 2017 11:28 am

Per presentar una activitat al fòrum gran grup com s'ha de fer:
1-crear nova entrada amb el nom de l'activitat?
2-fer una resposta dins forum gran grup amb el nom de l'activitat?

Penso que el fòrum és ideal per entrar en contacte i iniciar discussions, però potser n'esperem massa.
La seva estructura és com la d'un arbre que si t'hi enfiles, i vas seguint el camí des del tronc a les branques, pots acabar tinguent la sensació que t'has allunyat massa.

Pere

Nombre de missatges : 9
Data d'inscripció : 01/07/2017

Tornar a dalt Ir abajo

Fòrum caòtic. Si ja ho sé. Empty Entendre el fòrum

Missatge por M. Barnadas Dv Jul 07, 2017 8:47 am

Hola, ami m'ha costat entendre la dinàmica del fòrum. Com tot, és qüestió de pràctica, havent llegit en n primer moment les instruccions (fem el mateix que els nostres alumnes, ens precipitem a llegir una sola vegada i sovint ens cal fer-ne una segona llegida. De fet, només utilitzo el fòrum del moodle, en què els alumnes intercanviem experiències o comentem un tema, una notícia, una imatge, empaitem pensaments o fem propostes per una activitat. Prefereixo el fòrum en petit grup que en gran grup i encara més el treball de grup amb el whatsapp. Són dues maneres diferents de treballar i sempre és bo coneixer-ne de noves.

M. Barnadas
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Fòrum caòtic. Si ja ho sé. Empty Fòrum

Missatge por Josepa Boneu Dl Jul 03, 2017 7:53 pm

Jo crec que anem de pressa i això dels fòrum costa de controlar perquè volem anar ràpid. Espero que a partir d'ara puguem treballar d'una manera més clara, amb Moodle com a base per , o amb un bloc.

Josepa Boneu

Josepa Boneu
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Fòrum caòtic. Si ja ho sé. Empty volem correr massa

Missatge por Admin Dl Jul 03, 2017 7:27 pm

Un problema que hem tingut és que volem anar massa ràpid
em posen una pregunta i la responc
sense pensar en res més
entrem al fòrum i ja hi ha molts missatges, fa mandra llegir-los tots ... I si no els llegeixo tots no em puc enterr de què esà passant i em èrdo

no parem a mirar com funciona això, el fòrumotion en aquest cas. Quin tipus de resposta hi ha. Què implica fer un reply o un newtopisc i com pot afeeectar això a la lectura per part dels companys

el moderador també és molt impotrtant,, pot anar esborrant i canviant els missatges de lloc per endreçar-lo i que tot quedi més clar
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 147
Data d'inscripció : 30/06/2016

https://eeacte2017.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Fòrum caòtic. Si ja ho sé. Empty Re: Fòrum caòtic. Si ja ho sé.

Missatge por Admin Dl Jul 03, 2017 7:23 pm

Victòria escrigué:holaaaa..

Hi ha diverses raons per aquest caos

1. No llegim detingudament les instruccions. Jo la primera
2. A mi concretament m'ha costat entendre el mecanisme del fòrum
3. pot ser hagués calgut un tutorial on consultar com funciona aquesta eina. O jo no l'he vist
4. També he fet a faltar un guió.

Poc a poc ens anirem adaptant a la metodologia i sempre tot es susceptible de ser millorat. Tampoc ha estat tan greu. Crec que en quant ens posem amb la primera activitat, s'ordenarà la nostra ment.

hE DONAT per suposat que havieu treballat amb diferents fòrums, MAAAALLLL
cada un funciona una mica diferent, però gairebé tots presentan el mateix problema
el caos que s'organitza, jo crec que és quasi inevitable peerquè la lògica de cada u, és de cada u i costa molt anar toots alhora
pero penseu que un grup de treball cooperatiu és de 3, 4 o 5 alumnes i en aquest cas l'eina si que us pot funcionar
ja vureu com ara per organitzar-vos us anirà millor
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 147
Data d'inscripció : 30/06/2016

https://eeacte2017.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Fòrum caòtic. Si ja ho sé. Empty Re: Fòrum caòtic. Si ja ho sé.

Missatge por Admin Dl Jul 03, 2017 7:20 pm

Mònica Figueras Jové escrigué:Bones,

Doncs a mi em sembla que no llegim les instruccions. En general anem atabalats, ràpids i sense temps.... Rolling Eyes

Ara bé, amb una mica de paciència tot va sortint. Potser, trobo a faltar un guió d'allò que anirem fent per aclarir

idees i organitzar-les.  Mari Àngel, podria ser?

siiii
podrà ser AVIAT
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 147
Data d'inscripció : 30/06/2016

https://eeacte2017.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Fòrum caòtic. Si ja ho sé. Empty Re: Fòrum caòtic. Si ja ho sé.

Missatge por Admin Dl Jul 03, 2017 7:18 pm

Montserrat escrigué:Hola!
Jo vaig ben peix amb tantes entrades i tants missatges! Entenc - no sé correctament - que la primera activitat es tracta de comentar què falta a aquest fòrum? Si és així, jo crec que falta, indicar una estructura, uns objectius, que els títols ens indiquin de què es tracta i quan ho hem fer...
Vaig a continuar perdent-me pel caos del fòrum.
Una abraçada,
Montserrat

La primera activitat era presentar-se al fòrum, ho indicava al missatge inicial.
Després et demanava l'especialitat i disponibilitat per treballar en grup.
la egona seguir un parell d'exercicis que estaven oberts per a coneixer-nos millor.
He fet els grups de trebll.
Ara tens una entrada al fòrum per comunicar-te amb els teus companys de grup. També ho he explicat al misssatge inicial.
I a més estem analitzant els avantatges i els inconvenients d'utilitzar un fòrum per coneixer-nos i presentar-nos.
.
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 147
Data d'inscripció : 30/06/2016

https://eeacte2017.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Fòrum caòtic. Si ja ho sé. Empty Re: Fòrum caòtic. Si ja ho sé.

Missatge por Admin Dl Jul 03, 2017 7:15 pm

Montserrat Duarte Ibarz escrigué:Jo sempre que he començat un curs a l'ACTE tenia uns objectius, una metodologia, un material, uns mòduls amb uns exercicis teòrics i pràctics que t'ajudaven a adquirir nous coneixements i noves metodologies... I veig que en aquest no, o bé no ho he sabut trobar.  Aquest curs ha començat d'una altra manera, però estic segura que aconseguirem redreçar la situació i al final haurem après nous recursos per a posar en pràctica el treball cooperatiu a l'aula.

Ja saps que a ACTE ens caracteritzem també per ser diferents, aquest curs ho és ...
Sempre hi ha algú a qui no li agrada, però crec que al final la majoria quedeu contents.
ESpero que aquesta vegada també sigui així!!!
Potser hauria d'explicar-ho millor al resum del curs, és veritat que per a molts de vosaltres no és el que esperaveu. Embarassed
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 147
Data d'inscripció : 30/06/2016

https://eeacte2017.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Fòrum caòtic. Si ja ho sé. Empty Re: Fòrum caòtic. Si ja ho sé.

Missatge por Montserrat Dl Jul 03, 2017 6:59 pm

Hola!
Jo vaig ben peix amb tantes entrades i tants missatges! Entenc - no sé correctament - que la primera activitat es tracta de comentar què falta a aquest fòrum? Si és així, jo crec que falta, indicar una estructura, uns objectius, que els títols ens indiquin de què es tracta i quan ho hem fer...
Vaig a continuar perdent-me pel caos del fòrum.
Una abraçada,
Montserrat

Montserrat

Nombre de missatges : 4
Data d'inscripció : 30/06/2017

Tornar a dalt Ir abajo

Fòrum caòtic. Si ja ho sé. Empty Re: Fòrum caòtic. Si ja ho sé.

Missatge por Montserrat Duarte Ibarz Dl Jul 03, 2017 6:44 pm

Jo sempre que he començat un curs a l'ACTE tenia uns objectius, una metodologia, un material, uns mòduls amb uns exercicis teòrics i pràctics que t'ajudaven a adquirir nous coneixements i noves metodologies... I veig que en aquest no, o bé no ho he sabut trobar.  Aquest curs ha començat d'una altra manera, però estic segura que aconseguirem redreçar la situació i al final haurem après nous recursos per a posar en pràctica el treball cooperatiu a l'aula.

Montserrat Duarte Ibarz

Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 01/07/2017

Tornar a dalt Ir abajo

Fòrum caòtic. Si ja ho sé. Empty Re: Fòrum caòtic. Si ja ho sé.

Missatge por Victòria Dl Jul 03, 2017 5:55 pm

holaaaa..

Hi ha diverses raons per aquest caos

1. No llegim detingudament les instruccions. Jo la primera
2. A mi concretament m'ha costat entendre el mecanisme del fòrum
3. pot ser hagués calgut un tutorial on consultar com funciona aquesta eina. O jo no l'he vist
4. També he fet a faltar un guió.

Poc a poc ens anirem adaptant a la metodologia i sempre tot es susceptible de ser millorat. Tampoc ha estat tan greu. Crec que en quant ens posem amb la primera activitat, s'ordenarà la nostra ment.

Victòria

Nombre de missatges : 14
Data d'inscripció : 03/07/2017
Edad : 63

Tornar a dalt Ir abajo

Fòrum caòtic. Si ja ho sé. Empty Re: Fòrum caòtic. Si ja ho sé.

Missatge por Mònica Figueras Jové Dl Jul 03, 2017 5:39 pm

Bones,

Doncs a mi em sembla que no llegim les instruccions. En general anem atabalats, ràpids i sense temps.... Rolling Eyes

Ara bé, amb una mica de paciència tot va sortint. Potser, trobo a faltar un guió d'allò que anirem fent per aclarir

idees i organitzar-les. Mari Àngel, podria ser?
Mònica Figueras Jové
Mònica Figueras Jové

Nombre de missatges : 8
Data d'inscripció : 02/07/2017
Edad : 47
Ubicació : LLEIDA

Tornar a dalt Ir abajo

Fòrum caòtic. Si ja ho sé. Empty Re: Fòrum caòtic. Si ja ho sé.

Missatge por Admin Dl Jul 03, 2017 5:10 pm

Mireia Mas escrigué:Totalment d'acord! Quin caos!

A mi personalment el que em va passar va ser que no estava acostumada a utilitzar forums d'aquest estil (treballo força amb els forums del Moodle però no acostumo a participar en altres forums). Al primer moment no vaig entendre bé com publicar la primera entrada (on deiem la nostra especialitat), col·laborant aixi en generar el caos.

Crec que de les diverses raons que hi pot haver, pot ser que alguns els passi el mateix que a mi, i llavors, potser no som conscients del que pot acabar generant el fet d'anar obrint temes o canviant titols.

Sabeu aquella típica situació a l'aula, on t'agradaria que es parés el temps un segon i algú des de fora veiés el que estàs vivint, perquè els alumnes pregunten insistentment coses que acabes d'explicar, altres surten amb temes que no vénen al cas, algú demana per anar al lavabo, un altre vol saber si has corregit els examens i n'hi ha dos que es persegueixen al fons de l'aula...? I tu pensaves que havies previst tot el que podia passar i que havies explicat el que calia fer molt clar?
Doncs això, que val més pendre-s'ho amb humor!





No sé quines maneres hi ha per endreçar el caos perquè no sé si algú pot esborrar els missatges o endreçar-los (jo vaig probar d'esborrar el que havia escrit on no tocava i no ho vaig saber fer).

Potser podem començar de nou pel que fa a les especialitats i disponibilitat, i obrir un tema per a comentaris i dubtes diversos.

Fins aviat!

siiiiiii
l'administrador si que pot i crec que tu pots esborrar el teuu un ratet despprés d'enviar-lo
això depen dels forums

jo els puc borrar tots
i en segons quins forums moure'ls
aquest no m'ha deixat moure'ls akest curs
i he esborrat dos o tres de persones alienens al curs que s'han colat, ja que el fòrumm està obert
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 147
Data d'inscripció : 30/06/2016

https://eeacte2017.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Fòrum caòtic. Si ja ho sé. Empty Re: Fòrum caòtic. Si ja ho sé.

Missatge por Mireia Mas Dl Jul 03, 2017 4:59 pm

Totalment d'acord! Quin caos!

A mi personalment el que em va passar va ser que no estava acostumada a utilitzar forums d'aquest estil (treballo força amb els forums del Moodle però no acostumo a participar en altres forums). Al primer moment no vaig entendre bé com publicar la primera entrada (on deiem la nostra especialitat), col·laborant aixi en generar el caos.

Crec que de les diverses raons que hi pot haver, pot ser que alguns els passi el mateix que a mi, i llavors, potser no som conscients del que pot acabar generant el fet d'anar obrint temes o canviant titols.

Sabeu aquella típica situació a l'aula, on t'agradaria que es parés el temps un segon i algú des de fora veiés el que estàs vivint, perquè els alumnes pregunten insistentment coses que acabes d'explicar, altres surten amb temes que no vénen al cas, algú demana per anar al lavabo, un altre vol saber si has corregit els examens i n'hi ha dos que es persegueixen al fons de l'aula...? I tu pensaves que havies previst tot el que podia passar i que havies explicat el que calia fer molt clar?
Doncs això, que val més pendre-s'ho amb humor!

No sé quines maneres hi ha per endreçar el caos perquè no sé si algú pot esborrar els missatges o endreçar-los (jo vaig probar d'esborrar el que havia escrit on no tocava i no ho vaig saber fer).

Potser podem començar de nou pel que fa a les especialitats i disponibilitat, i obrir un tema per a comentaris i dubtes diversos.

Fins aviat!

Mireia Mas

Nombre de missatges : 9
Data d'inscripció : 01/07/2017

Tornar a dalt Ir abajo

Fòrum caòtic. Si ja ho sé. Empty Fòrum caòtic. Si ja ho sé.

Missatge por Admin Dl Jul 03, 2017 3:34 pm

Hola de nou.
Quin caos, oi?

A què creiu  que és deu?
Analitzem entre tots què falla.

POt ser que el fòrum no sigui una bona eina per aquest tipus de feina, que el moderador no hagi organitzat bé, que els usuaris no llegeixin, que sigui un fòrum obert, que tothom pugui obrir una entrada, que hi hagi massa gent ...

Pengeu les vostres aportacions com a resposta a aquesta entrada. No obriu temes nous. Si no sabeu com es fa demaneu-lo.

Ànim que aviat ens ordenarem,  Rolling Eyes !!!!!!!!!

Suposo que més d'un i una heu tingut la necessitat d'ordenar aquest caos, podieu haver-ho fet!
Gràcies per la paciència!
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 147
Data d'inscripció : 30/06/2016

https://eeacte2017.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Fòrum caòtic. Si ja ho sé. Empty Re: Fòrum caòtic. Si ja ho sé.

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum